torstai 31. toukokuuta 2012

Scrapbooking - Skräppäys

Joskus on mukava tehdä joku erilainen juttu korttiaskartelun sijaan. Tämä suuri (noin 30 x 30cm)  työ oli todella sitä. Oli outoa suunnitella näin suuri pinta-ala "täyteen koristeita" ..ja vielä tyylikkäästi. Mutta elämässä pitää olla haasteita :)

Kuvan hääparina ovat vanhempani. Toisessa pienessä kuvassa olen minä isosiskoni kanssa kotitalomme rappusilla 1970 -luvulla. Aina kun katselen näitä kuvia, tunnen lämmöntunteen sisälläni. 

 Ote satukirjasta Pikku Prinssi sopi loistavasti tähän.

Ehkä minussa on vielä jäljellä ripaus tuota pikkutyttöä :)

Tahtoisin leikkiä tuulen kanssa
ja kohota korkealle.
Tahtoisin palasen taivasta
ja pilviä tyynyn alle.
Tahtoisin juosta kuin tuulispää
ja löytää sinisen saaren
tai kiivetä korkean vuoren päälle
ja omistaa sateenkaaren.
Tahtoisin tanssia metsässä
ja rakentaa majan puuhun.
Tahtoisin saada myös hopealaivan
ja purjehtia kuuhun.

5 kommenttia:

  1. Aivan hurmaava kokonaisuus! Tostahan saisi ihanan taulun seinälle!

    VastaaPoista
  2. Sen kehystämistä olen minäkin miettinyt. Sopivät kehykset ovat vielä hakusessa.

    VastaaPoista
  3. Upea! Todella hienosti tehty. Minä en osaa näitä sräppäyksiä yhtään :(. Hauskoja nämä "rappusilla"-valokuvat- Mullakin on muutama lapsuusaikainen. Minä pulipäänä pojannäköisenä ;) Kaikkea muutakin kivaa sulla täällä blogissa,vanhoja pulloja, NAPPEJA!!! ihania sellaisia ;)

    VastaaPoista
  4. Kiva saada uusia lukijoita blogiin.. Lämpimästi tervetuloa!

    VastaaPoista